Frasse is my boy
2010-05-20 @ 13:43:48  //  Av: Kim Svensson




Hallå
! Har verkligen aldrig tid att blogga, mitt liv består av jobb, vänner, pojkvän och min bebis! Så datorn har jag ingen tid för. Men nu har jag tid lite tid över..

Kom precis hem ifrån veterinären med lillen, fick reda på att HAN har pungkulor och en liten snopp så det är ingen Sessan längre, utan min FRASSE! Hihi, vaccinerade honom och det gick kalasbra, och våran veterinär är hur bra som helst och as skön! Nu ligger Frasse och sover så jag får roa mig här lite tills Johanna kommer och ska kolla på honom.

Ikväll ska jag ut och äta på restaurang med älsklingen, hans morbror och svärmor! Ska bli mysigt :)
Nu vakna Frasse, dax för bus!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?