The knock upon your backdoor
2010-05-06 @ 19:12:02  //  Av: Kim Svensson





Idag har jag städat massor hemma i lägenheten, jag gjorde allt förutom att diska. Det fick Tommy göra! Sen har jag varit hos mamma en sväng och ätit lite kvällsmat, varma mackor. mummma! Och nu är jag hemma hos Lizette och är hundvakt åt vovvarna med min lillasyster. Hundarna sover, syrran pluggar så jag passar på att blogga eftersom jag fick klagomål utav min kära vän LINDA JOHANSSON att jag är dålig på att uppdatera. hihi. Nu ska jag mysa med kissekatterna innan vovvarna vaknar igen :)
Postat av: Lindiiiis

UPPDATERA MEEEEEEERA NU KIMPAN!

annars bombar ja dig bara med massor utav samtal,

så för att slippa dem så är det bäst att du lägger upp MINST 2 inlägg per/dag!



PUSSSS

2010-05-07 @ 08:08:57
URL: http://oochiie.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?