Still the time never to pay on
2010-05-22 @ 00:06:31  //  Av: Kim Svensson




här har ni bilder ifrån den mysiga kvällen med älskling, jimmy och svärmor!

Det började med att min syster kom hem till mig och Tommy. Hon ville leka med Frasse men han hade fått feber och mådde jätte dåligt efter vaccinet, så det blev mest att kolla på tv, skratta och prata. Sen kom taxin och vi åkte och hämta upp svärmor och sen gick till ming palace och satt ute och åt, hur underbart som helst! Jag åt välstekta nudlar, kycklingfilé och biff i soja och vitlökssås och grönsaker. HUR GOTT! Sen satt vi där och snacka och hade det trevligt. Sen gick vi till storan och drack nån öl/cider och hade även där jätte mysigt. Tog sen en taxi hem och jag somnade jätte skönt i min säng!

TACK FÖR EN SUPER TREVLIG KVÄLL!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?