Fade to mortgages and leccy bills
2010-05-29 @ 23:06:08  //  Av: Kim Svensson


Igår blev det jobb 12-19 och det gick kanonbra :) Sen kom Lizette och Carl o hämtade mig så åkte vi hem till dom och byggde staket och lagade tacos. Sen tog jag sista bussen hem och somnade dirr i min säng.

Idag har jag varit och hälsat på Emil i hans nya lägenhet, jättefint! Sen tog vi en långpromenad och sen hamnade vi på donken i stan och käka lite . Sen strosa vi runt på stan, kollade balfolket när dom gick rännstensgång och sedan mötte upp Johanna och då skjutsade hon hem mig. Nu har jag städat och har dunkdunk musik på. Och nu kom Tommy visst hem! Nu ska jag lägga mig i sängen med Frasse som är på goshumör idag. Imorgon ska jag sova MASSOR, för sedan tagga för jobb 22-04!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?