When the world must come together as one
2010-03-04 @ 00:24:17  //  Av: Kim Svensson



Helluu!
Har inte alls blivit mycket bloggning nu för det har bara varit jobb nu! I går blev det jobb och sedan dans på hockeyn och LHC vann :) Sen blev det hem och kolla på film och sedan sova. Idag ringde jobbet och fråga om jag kunde komma och jobba och självklart gjorde jag det. Och efter jobbet så åkte jag hem till Malin och kolla in hennes nya lägenhet som var jätte mysig. Vi köpte även med oss mat ifrån subway och sen satt vi o snacka lite skit! Imorgon är det jobb igen, 11-20, så imorgon blir det inte att umgås med någon. Bara jobba, men det betyder pengar! Och på fredag jobbar jag i några timmar på dagen, så på fredagkvällen kan jag hitta på något, men inge drickande för på lördagen är det jobb som gäller igen. Och sen på söndag är jag ledig och bara ska ta det lungt. Nu ska jag sova, för jag längtar efter mig goda frukost jag ska äta imorgon innan jag far iväg till jobbet! Köpte även nya kläder i tisdags, men visar dom när jag har tid!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?