Lookin at, lookin at, lookin at me
2010-03-06 @ 14:33:51  //  Av: Kim Svensson


haha, bild ifrån sommaren 08

Igår blev det jobb, 11.15-16.00 sen åkte jag direkt hem till mamma och pappa o åt tacos o snacka massor. Sen kom Suzan och hämta mig och vi åkte lite bil och dunka musik som man lyssnade på när vi gick i 7an, haha det var sjukt kul! Sen hem och somna direkt! Och idag vaknade jag av att Emil var här så Tommy och han pratade/skrek, vet inte vad dom sysslade med så jag vaknade iaf! Hoppade in i duschen och gjort iordning mig, Suzan kommer snart och hämtar mig, hon ville skjutsa mig till jobbet, och då tackar man inte nej! Jobbar 16-23 idag. Sen kommer Suzan och hämtar mig ifrån jobbet också, vilken snäll vän jag har :) Fårse vad hon och jag hittar på för äventyr sen, för imorgon ska jag iaf sova ut! Min lediga dag, då ska jag bara tänka på mig själv, haha ego. Och sen på måndag är det jobb som gäller igen, det går bra nu ;) Nej men Suzan dyker upp snart. Hörs!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?