Where dreamers meet each other
2010-06-22 @ 20:06:09  //  Av: Kim Svensson


Idag blir min stora kille 4 månader! :)

Igår kom lillasyster på besök, det blev bus med Frasse, lagade mat, var i tvättstugan och sen tog vi en promenad till McDonalds och köpte oss varsin glass, mummma! Sen var det bara för mig att tyvärr skicka hem syrran för att jag skulle till jobbet, och jag var rätt så pepp på att jobba för det var roliga personer och det skulle vara lungt. Men puuuh, ett helvete hade vi igår. Ett gäng apor hade fritidsgård, rökte inne, kasta allt på golvet o hej o hå vad kul vi hade..... Vi försökte så gott som vi kunde med att hinna med allt vi skulle ha hunnit, men icke.. Men inte mycket attt göra åt.
MEN VAD SKÖNT JAG SOV NÄR JAG KOM HEM!


Idag har jag lite ångest, Frasse väckte mig 18.30.. Sovit bort hela dagen, och det är inte okej! Tommy har inte heller varit hemma på hela dagen, annars så brukar han väcka mig. Kanske ska börja ställa klockan på väckning när jag jobbat natt så att jag inte sover bort hela dagarna.. Aja, inte mycket att göra åt nu. Snart kommer Tommy hem ifrån träningen och då ska vi nog laga något god mat. Och Frasse ska också få smaka eftersom det är hans dag idag! :) Hoppas ni har haft en bra dag i solen!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?