He had to think, he had to concentrate
2010-06-23 @ 09:07:01  //  Av: Kim Svensson

bild ifrån 31 maj förra året!

Vaknade vid klockan sju imorse, pigg och glad?! Hmm, börjar jag bli sjuk? Haha, nejdå men man kan ju börja undra ;) Har duschat, rakat benen, ätit frukost och bara myst med min kissemiss. Jag har även varit ute på en timmes promenad, och det var jätte skönt!

Ska möta upp min lillasyster på stan strax efter tio för lite shopping och kanske ta en glass i den varma sköna vädret! Sen ska jag följa med henne hem till mamma och pappa för att sola på deras soldäck dom håller på att bygga. Hörde att morfar ska till hem till dom också, var länge sen jag träffade honom. Hoppas på att jag somnar när jag ligger och solar för annars kommer jag aldrig orka jobba 20-04 eftersom jag gick upp klockan 07. Hehe.. Men skönt att mamma är så snäll så att jag får låna hennes bil :)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?