Take me home country roads
2010-01-24 @ 17:28:02  //  Av: Kim Svensson

Godmorgon, klockan är 17.24 och jag vakna nu, bra tjej!

Nej men det är såhär, igår hade jag ont i huvudet hela dagen och
började bli jätte snorig o så, men det var ingenting tyckte jag.
Men imorse gick jag upp vid nio för att göra iordning mig och åka till
jobbet. Men NEJ! Jag har feber, världens snorigaste näsa som byter till
täppt i bland, jätte ont i min hals och typ tappar rösten ibland.
Så jag fick ringa till jobbet och säga att jag inte kunde jobba.
Åh.. jag som hade sätt fram emot att jobba idag faktist.. men men,
Då gick jag och la mig i sängen och sov, men vakna nu.

Väntar på att Tommy ska komma hem med halstabletter och glass!
Postat av: Lindiiis

krya hjärtat

2010-01-25 @ 13:49:35
URL: http://oochiie.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?