Hold your head up high
2010-01-06 @ 00:10:16  //  Av: Kim Svensson

Idag tyckte jag det skulle bli så skönt att få sova ut, göra matlåda,
duscha, göra mig lite fin och så innan det var dags för jobb klockan 17!

Men NEJ!

Jobbet ringde och undra om jag kunde komma tidigare,
så var bara att kolla buss, hann inte göra ett dugg för att bussen gick
då om 15 min.. Haha, så jag jobbade ifrån 15 - 22 :) Men det var kul och värt!
Men sista timmen fanns inget att göra.. så jag vek happy meal kartonger (y)
Fast nu längtar man tills den 25e, så man kan lägga undan massor med pengar!
GILLA!

Suzan kom och hämta mig ifrån jobbet, och vad som hände påvägen hem
till mig behöver vi inte prata om, men guuuud vad vi garva! hahahah!

Nu ska jag sätta på någon film .
För det sedan gosa ner mig i sängen för en skön sömn och veta att imorgon
ringer ingen väckarklocka!

HÖRS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?