alvin and the chipmunks
2010-01-06 @ 01:48:53  //  Av: Kim Svensson

jag är då helt kär i 'alvin och gänget' filmen och jag längtar verkligen
tills jag ska få se tvåan! Det är ett måste, dom är ju ur gulliga. haha!

Så titt vilken fin samling jag har fått (: Det är bara Simon med den blåtröjan
som saknas, men det ska vi snart kunna fixa!



Dom står på tvn, och snart kommer väl tommy hem och då plockar han
säkert ner dom :/ Vart ska jag ha dom då? Kanske på fönsterbrädan?
Men åh, I-landsproblem? Nu är jag löjlig måste jag erkänna!
Men jag kommer alltid vara helt kär i barnfilmer så det så .
Postat av: Marie

Haha. Så söt du är Kim, bara att ställa tillbaka dem om han flyttar på dem..

2010-01-06 @ 07:21:17
URL: http://mommari.webblogg.se/
Postat av: mammsingen

Posten lev ereras inte längre än till Tallholmsvägen. Dags att kolla över brevhögen kanske!

2010-01-06 @ 15:24:38
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?