You ain't seen nothing yet
2010-02-16 @ 21:37:01  //  Av: Kim Svensson

Igår åkte jag hem till mamma och pappa, det var bara pappa hemma
först, så vi fikade, var ute och gick och pratade massor. Jätte trevligt,
Sen kom mamma och syster hem, då gick vi till farmor och sa grattis för
att hon fyllde år, åt lite tårta och sånt, gott!

Sen tillbaka till mam o pap, kollade på kissekattungarna, och åt kvällsmat.
Suzan kom och hämtade mig och vi åkte hem till henne i typ 5 min?

Blev att åka upp till akuten med hennes bror som hade ont i hjärtat.
På akuten sa dom vi kommer SNART och tittar på dig.
Dom kom efter 2 timmar, suck!



Suzan och jag blev rastlösa, körde frisik&svettis pass och meditera ;) hahh!
Mitt under våran medition så kom personalen på akuten och vi fick suuuura
blickar, sen fick inte vi vara kvar där inne, schyyyysssst!

När dom hade kollat hennes bror så sa dom att läkaren kommer om ett  tag.
Då drog vi! Om snart var två timmmar, vad var då om ett tag? fem timmar?
Noway, så vi åkte hem till Suzan och somna.

När jag vakna runt tolv så väckte jag Suzan så fick hon skjutsa hem mig!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?