Just carry this gun and you'll even get paid
2010-02-26 @ 20:36:47  //  Av: Kim Svensson

Här har ni en bild på min lillasyster Frida!

Hello babes, sitter här hemma och bara tar det lungt. Kollar om det finns några bra filmer att fixa hem och kolla på ikväll. Ska poppa lite popcorn och strax gå till tvättstugan också och hänga upp den sista tvätten! Ikväll har jag inte gjort alls mycket, när jag kom hem så var min pojk hemma och även Emil och Albin var här. För en stund sen så drog Tommy och Albin hem till Albin för att käka och va där istället, jag trodde Emil också skulle följa med, men han sitter kvar här. Fråga mig inte varför? Haha, men ah, det märks ändå inte att han är här eftersom han sitter vid den andra datorn och har hörlurar på sig och säger inte ett knyst. Och snart så kommer min lillasyster hit för systerkväll med film o mys, hon ska även sova över här. Så Tommy och hon får väl slåss om vem som ska sova på soffan inatt. haha, för jag ska iaf sova i min stora sköna säng. Har saknat den eftersom jag sov hos Elli inatt, och det blir inte riktigt samma känsla att sova i någon annans säng än sin egen. Så jag längtar tills jag ska gå o lägga mig i sängen, mmmmmh! Ups, vart ett litet långt inlägg med onödig text som ni säkert ändå inte har orkat läsa, men aja, skönt att bara få skriva av sig lite ibland.  Vad gör ni en fredagskväll?

Postat av: Sarah

HAR FREDAGSMYS SÅKLART! :D

2010-02-26 @ 22:05:06
URL: http://saerah.webblogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?