The boys are back in town
2010-02-17 @ 14:14:00  //  Av: Kim Svensson

Tommy kastar ut mig ifrån lägenheten idag, snäll kille :b
Nej, men hans vän som har bott i Australien sen vi tog studenten har
kommit hem idag och ska komma hit, och då fick inte jag vara hemma.

Haha, så jag ska väl traska hem till mina föräldrar och se om någon
av dom är hemma och vill dricka kaffe!
Sen ska jag träffa Emmie när hon är klar med sitt pluggande,
fårse vad vi hittar på för något skoj! :)

Om jag mår okej sen så blir det nog till ishallen för att träna mina
brudar, men om jag inte går dit så vet jag att Linda klarar det utan
mig :)! Bara det att jag saknar brudarna och cheer nu när
man inte kunnat vara med på ett tag
!

Postat av: Lindiiiis

haha hur ser ja ut ? :P

2010-02-19 @ 07:02:00
URL: http://oochiie.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?