Run, Baby, Run
2010-02-02 @ 16:42:05  //  Av: Kim Svensson

Klockan åtta imorse ringde jag till vårdcentralen och sa att jag fått nog!
Jag berätta allt och tillslut när hon skulle säga att jag kunde komma så
säger hon att jag får ringa till ekholmens vårdcentralen..
Men HALLÅ!! Jag bor precis bredvid Johannelunds vårdcentral..
Bara det att jag inte har bytt dit än, men man ska kunna gå på
vilken man vill, usch vad sur jag blev.
Vi la på, jag börja tjuta och må dåligt igen, somna, vakna av att
mamma ringde och sa att hon skulle komma med mer medicin till mig.
Tack <3

Så imorgon blir det samtal till andra vårdcentralen..
suck att åka buss dit bara när jag har 1 min att gå till Johannelunds.
Aja, jag vill inte må såhär längre, 4 år, fast nu äre värst!

Aja, slutpratat om det!
Tommy är o gymmar.. jag tänkte gå till tvättstugan och boka tid
och sen laga mig något att äta, mummmsigt.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?