Om 31/1 - 2010
2010-02-02 @ 16:31:24  //  Av: Kim Svensson

Vaknade upp hos Tommys faster, skulle äta frukost
men jag kunde verkligen inte det.. tommys släkt trodde jag var jätte
bakis, och tommy o jag lät dom tro det, för vi ville inte säga vad det
igentligen var som jag mådde dåligt för. Så jag låg i hans faster soffa
hela dagen och sov och tyckte synd om mig själv ;)

Sen vid typ fem halv sex skulle tommys kusin skjutsa hem oss,
då tog jag mig en knäckemacka och lite cola för att jag skulle få
något i magen. På vägen hem vill Tommy, hans kusin+ sambo köpa
med sig MAXmat hem. Nej tack sa jag, var verkligen inte sugen.

Så när vi kom hem så la jag mig i sängen och myste med vovven Heidi.
Medan Tommy brände ut lite filmer åt hans kusin o så :)

När dom åkte hem så slappa jag och tommy i soffan och kolla tv/film.
Vid typ 22.00 blev jag hungrig, och älskling var så söt och beställe en
pizza till mig då :)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?