i'm back
2010-02-05 @ 17:08:16  //  Av: Kim Svensson

Johanna följde med mig till vårdcentralen idag för Tommy kunde inte.
Haha, gud vad jag tjöt, men Johanna höll mig i handen och försökte få
mig att tänka på ngt annat. Gick inge vidare ;) haha.

Fick medicin och ska använda den i 6 veckor, och om det inte blir bättre
så ska vi testa andra grejer. Men hoppas jag har blivit bättre till nästa helg
för då ska jag jobba , och jag vill verkligen jobba. Har fått massor med pass
denna vecka men har inte kunnat åka dit :( usch!

Nu sitter jag hemma hos Elli, åh hon har flyttat hemifrån med sin pojkvän
så nu är hon sambo som jag är :D haha, men hon har iaf en skit snygg lägenhet!
Hur mysig som helst, och stor är den också :)

Ellis mamma kommer och hämtar oss sen och skjutsar hem mig och då får jag
även med mig lilla valle som ska sova över hos mig o tommy. Blir mysigt att gosa
med vovven inatt :)

Nu duschar Elli så jag hade tänkt att gå ut o kissa valle!

HÖÖÖRS

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?