But hey, what daddy always tell you?
2010-08-22 @ 12:26:35  //  Av: Kim Svensson

Okej, andra försöket på att skriva ett inlägg, Frasse hoppade upp på tangentbordet så att alla försvann! Men jag försöker igen..

Fredags: Tommy var på jobbintervju och fick ett jobb :) Jätte kul för honom! Så vi åt frukost på stan och sen åkte jag och jobbade, på kvällen var jag och mamma på RixFm, men det var inget att ha så vi åt pizza istället och invänta min lillasyster sen skjutsade dom hem mig.

Lördags: Ledig! Frasse hade spytt på natten så fick städa upp det, annars så var jag bara hemma igår med Tommy och lagade mat och såg på film osv. Somnade tidigt och det är så skönt!

Idag: Har blivit förskyld så sitter här och tycker synd om mig själv, haha. Ska strax gå och laga mat och sen ska jag lägga mig i soffan och kolla på tv innan det bär av till jobbet, 17-22!

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?