She was waitin' at the station
2010-04-23 @ 09:40:25  //  Av: Kim Svensson

Godmorgon godmorgon i kör! Vaknade klockan nio och hoppade in i duschen direkt, nu har jag ätit frukost, sitter och bara tar det lungt med kaffet nu. Bäst att kanske göra iordning sig lite snart också så att man har det gjort. Bussen hemifrån går 10.20, börjar jobbet 11.15 idag och slutar 20.00. Då ska jag hem och sova direkt faktiskt, annars kommer jag inte orka jobba imorgon också. Blir inga rolig uppdateringar eller bilder pga av att jag jobbat så mycket. Men ni kanske vill ha en bild på alla hamburgare jag säljer ;) wohoo, kul... Nej nu ska jag kolla runt efter någon bra frisör!
Postat av: julia

Hoppas man får beställa av dig fler gånger framöver ;)

Hu går det med den här lagräffen förresten? :)

2010-04-25 @ 20:29:41
URL: http://juttann.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?