It's a lonely place, it sure is
2010-04-11 @ 00:02:59  //  Av: Kim Svensson


såg att jag blivit taggad på facebook på denna bild! Kan inte annat än att älska den! Hahaha- Det är på min storebror, storasyster och lilla lilla jag! Min storebror är iaf gööör snygg! Han fick nog många brudar på den tiden, hahahaha . Inte varje dag man ser en tärna i kalsonger ;) Måste nog åka hem till min mamma och pappa någon dag och kolla igenom alla fotoalbum! Kommer nog få magrutor av all skratt som kommer ske!

Annars då, idag har jag ju jobbat, sen åkte jag hem, slängde mig direkt i soffan och kollade på tv, are you smarter than a 5th grader och sen somnade jag till The Mask. Inte bra att somna.. Vaknade klockan åtta nu ikväll och då gjorde jag kyckling och äggudlar till en god wook! Mums, min pojkvän fick inget, han fick göra makaroner och korv! HAHA, rätt åt honom! OCH MAMMA! JAG LYCKADES MED MATEN DEN HÄR GÅNGEN! SUPER GOTT! DET SKA JAG BJUDA DIG PÅ NÅGON DAG! SÄG TILL NÄR DU ÄR HUNGRIG :) Nu gör jag inte mkt, Daniel är här på besök, han och Tommy kollar på stand up comedy.. Det är inte svensk text så jag kan inte kolla på! Men jag ska strax gå och lägga mig, imorgon är det jobb igen! Hoppas ni har en bra lördagskväll :)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?