Everything You Want
2010-04-18 @ 20:53:17  //  Av: Kim Svensson

Vad köper man till sin pojkvän som fyller 20?


Min älskade pojkvän fyller 20år den 1 maj och jag har fortfarande inte kommit på vad jag kan köpa.. Jag har sån dålig fantasi när det gäller sånt. Och när man frågar honom vad han önskar sig så är det typ fifa 10 till Playstation3.. Men kul att få ett tv-spel av sin flickvän i 20års present. Och roligt för mig att ge det? Nae, ett tv-spel tröttnar man väl fort på? Och roligt att ge något han kommer spela i en månad och sen lägga i en hög vid resten av spelen. HJÄLP MIG! Vad skulle ni ge till era pojkvänner?

Postat av: Wictoria

sjukt fin blogg

2010-04-19 @ 09:37:13
URL: http://mewictoria.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?