work
2009-09-17 @ 11:07:04  //  Av: Kim Svensson

Gick upp halv tio imorse, tog på mig kläder och traska upp till Johanna
och hämta hennes busskort som jag måste ha idag. Hon är snäll :)!
Följde henne sedan till bussen för hon skulle till skolan och jag är lat
och åkte en busshållsplats så blev det närmare att gå (y)

Har ätit fruskot och så nu, ska snart byta om för att sedan åka buss
till stan, byta buss och åka till jobbet! Jobbar 13.30 - 17.00..
Blir nog att ta med en hamburgare ifrån jobbet idag eftersom jag har
träning klockan 18.00 och kan vara bra om jag fått i mig något att äta
innan dess. Så en hamburgare blir kanon, sen ska jag nog laga någon
jätte god mat till kvällen till mig och min prins .



HÖRS
Postat av: Johanna

haha det blev visst lite fel i min skrivning där :D

2009-09-17 @ 13:48:55
URL: http://joannaasvensson.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?