vad förväntas av fyra tjejer?
2009-09-18 @ 22:58:28  //  Av: Kim Svensson

Jag, Elli och Suzan åkte ut till Lizette i Mantorp igår för att ha
tjejkväll och sova där . På dit vägen hade vi skoj ,
sen blev det en väldigt massa drama..
Men ah, vad förväntas av fyra tjejer? hah!
Men det löste sig och vi alla somna så sött ,
plus att Suzans bildörr gick sönder , hah!
Imorse blev det frukost och sen åka hem !
bilder kommer..

Suzan och jag åkte hem till min mor och far för att klippa
min mamma och lillasyster . Blev bra ,

Nu är jag precis hem kommen har varit på innebandymatch..
Blev utvisad.. KUL! hur kan JAG bli utvisad när den tjockisen
bröt av MIN klubba... FYYYYYY!

Men men ,

Nu ska jag kolla på film .

HÖRS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?