poor little baby
2009-09-19 @ 17:43:59  //  Av: Kim Svensson

Aw, här sitter jag fortfarande i min ensamhet och tycker synd
om mig själv för att jag är en sjuk tjej!
Får inte i mig något att äta heller.. inte ens chips? :o
OHNO! Kim är sjuk, mamma får nog chocken när hon läser dethär,
att hennes dotter inte ens kan äta chips.. shit! jag är verkligen sjuk..

Sitter med en kopp te och en filt, det håller mig varm .
Ska nog duscha sen igen.. Eller näej!
Lägga mig i ett varm och skönt bad , mys.



Sen ska jag kolla på film, somna sött och vakna upp imorgon med
älskling bredvid mig och så ska han få va min slav och göra allt jag
ber om. hihi, för det är jag värd nu!

Nu ska jag stänga av datorn..
orkar inte sitta här ,

HÖRS
Postat av: mammsingen

Stackarn, det är ju riktigt synd om........

tommy som får stå ut med dig!

Nu kanske han får smaka på ett chips för en gångs skull :)

2009-09-19 @ 19:38:32
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?