kaffe i glas
2009-09-16 @ 19:04:24  //  Av: Kim Svensson

Nu har jag fått tag på Elinore, så när jag skrivit klart dethär så ska jag springa ner till cykelförrådet och hämta min cykel och sedan trampa iväg. Hatar dit vägen, bara uppförsbackar(!) Men hemvägen är najs (y) . tss , men ah .
Kanske ska dra mig nu, för Elinore har precis satt på kaffe nu .
Och det tackar jag inte nej till .
Kaffe i glas.  Mums , vet inte om det är jag som tycker.. men kaffe i glas är mycket godare än kaffe i mugg.



HÖRS
Postat av: M

rihanna vs paris hilton?

kolla in bloggen, se vem som passar bäst i klänningen, rösta! :)

2009-09-16 @ 20:14:21
URL: http://justloveitbaby.blogg.se/
Postat av: Sara

Det är ju kaffe i glas som är en del av charmen när man ska fika :D LÖÖÖVE IT! Jag Funderar på att köpa sådana vita stora glas att dricka kaffe ur eller vad jag är sugen på.



Svar: Det är fuskigt. Har velat åka till Thailand hur länge som helst jag med. Och Grekland. Först och främst Grekland!!

2009-09-16 @ 22:52:48
URL: http://sabefa.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?