i want this forever
2009-09-04 @ 17:49:49  //  Av: Kim Svensson

Personalmötet igår gick bra, blev bara rätt segt att sitta och lyssna i tre timmar.
Ska dit på onsdag igen och få mitt schema och så. Blir kanon :)
När jag kom hem så käka jag o så, sen bädda Tommy och jag ner oss
i sängen och kollade på Alla älskar Alice .
Hahaha, det var lika roligt varje gång och se Tommys min när han kollade
på "Alice" . Han tyckte inte det var någon vacker syn, hah.
Sen somnade jag .

Nu sitter jag hemma hos Elinore. 
Vi har varit och handlat mat och efterrätt som hon och Daniel ska äta ikväll
för dom firar ett år idag . GRATTIS TILL ER SÖTNOSAR!


Gammal bild på mig och Elinore.

Tommy ringde förut och sa att han ville äta pizza till kvällsmat och fråga om
jag också ville det . Jag vet inte om jag är så sugen på det faktiskt..
Fårse när jag kommer hem om jag vill ha det ,

Nu ska jag hjälpa Elinore.
Sen hem till mitt mysmongo ,

HÖRS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?