budget
2009-09-07 @ 17:28:05  //  Av: Kim Svensson

Eftersom jag ska börja jobba snart och jag har alltid
haft svårt med att kontrolera mina pengar så satt jag
och Tommy och prata om det igår, eftersom han är mycket
duktig och sparsam av sig :)
Så han sa till mig att vi ska skriva en budget på hur mycket jag
tjänar och vad pengarna ska gå till. INGET ONÖDIGT!
Vi ska även ha ett konto där vi sätter in pengar varje månad
som våran typ "semesterkonto/hitta-på-saker-konto" .
Även skriva upp hur mycket pengar man lägger in så att vi vet
vilka pengar som är vems. Vi prata mycket om pengar igår.
Och Tommy är en duktig "lärare" om det, tur att jag har honom!



HÖRS
Postat av: mammsingen

Det låter som om du kommer tjäna grova pengar.....

Glöm då inte att cigg, cola,chips är onödiga pengar. Och något gemensamt konto är väl ingen toppen idé till att börja med. Det är bättre med var sitt sparkonto. DEN SOM SPAR HAN HAR!!!!!

2009-09-07 @ 18:36:50
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?