Grattis Timpo!
2009-10-07 @ 15:26:00  //  Av: Kim Svensson

Morsningkorsning som mor min brukar säga!

Jag funderar på om jag ska hoppa in i duschen? Men känns onödigt på ett
sätt eftersom jag ska träna sen så jag ska ju ändå duscha efter det..
Men jag vill verkligen duscha nu, love it!
Ae, får nog bli till att duscha efter träning för då kan jag duscha hur
länge jag vill för att Tommy är då och bowlar och dricker nån öl med
grabbarna för att Timothy fyller 18år idag, Grattis :)

Ae, nu ska jag äta mat och ringa Suzan, sedan ska jag förbereda mig
inför träningen! Marie kommer även idag, kul :)

HÖRS
Postat av: Marie

=) & bra gick ju träningen! Kommer snart ner & plågar er igen.. För misstänker att ni ej tänker flytta träningarna till mig..

2009-10-07 @ 21:05:29
URL: http://mommari.webblogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?