Jobb + chillkväll
2009-11-08 @ 03:36:05  //  Av: Kim Svensson

Idag gick jag upp kvart över nio, gjorde iordning mig o så.
Gick hem till Johanna, åt frukost där istället med henne och hennes mamma.
( Roligare att äta frukost med sällskap ) haha,
Sen fick jag Johannas busskort, gick till bussen och åkte till jobbet.
Jobbade 11.45 - 16.00, gick kanon!

Efter jobbet svängde jag förbi Ica, köpte med mig mjölk och jouice..
Köpte även farsdag present till min far (y)

När jag kom hem så gjorde jag och tommy fläskfilé, hasselbackspotatis(?)
och sen sås, och det blev kalasgott! MUMS

Emil dök sen upp, Albin också och likaså Alice och Jocke :)
TREEEVLIGT!





Vi tog det bara lungt, lite singstar, prat och så.
Albin drog hem, Tommy och Emil till gymmet och jag följde med Jocke och Alice
till MAX för Alice skulle äta, så vi gjorde henne sällskap, sen skjutsade dom hem
mig. Så det blev en lugn och rolig lördag.
Plus att jag och Tommy hade tvättstugan också .

Imorgon ska jag hem till mamma o pappa, fira min far på farsdag.
Nu ska jag sova.

HÖRS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?