bakofram..
2009-11-03 @ 14:04:57  //  Av: Kim Svensson

Igår gick jag upp kvart i åtta, skulle åka till adecco och skriva på min
närvaro. Var därifrån vid nio. Då träffade jag Johanna, gick runt på stan o så.
Efter ca 2-3 timmar märker Johanna att jag har mina byxor bakofram :o
Haha, var jag trött på morgonen eller?
Menmen, det var lite kul..

Sen åkte jag och Johanna hem, sjöng singstar lite. Och sen satt vi o diskutera
massor med Tommy och det blev även massor skratt.
Tommy gjorde kvällsmat, biff och makaroner och även min nya favvosås!
Det var gott (y)

Följde med Johanna och hämtade sin lillasyster i malmslätt.

Jag var hemma vid nio på kvällen och då gick jag och la mig o sov!
Det var skönt .

Idag är det tisdag, får se vad denna dag bjuder på!

HÖRS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?