1 november
2009-11-02 @ 00:00:50  //  Av: Kim Svensson

Nu är vi i månad november, blir bara kallare och mörkare..

Igår fyllde jag år, och min födelsedag blev jätte bra :)
Jag och min pojkvän gick till ICA och köpte chips och dipp som
vi skulle äta på kvällen. Jag gjorde en marängtårta tills Jocke kom
och då åt vi tre den, hahah och jag är bäst på att göra fulast tårta!



Men jag ska säga er det att tårtan var kalasgod! MUMS ,

På kvällen kom även Jockes flickvän Alice, trevligt :)
Så det blev en lugn kväll med film, prat, godis, chips och dipp!
Alice och jag körde även pingvin spelet på jockes mobil.. heh,

När dom åkte hem så la sig jag och Tommy i sängen och kollade på
SuperZebran, verkligen en KIMfilm . haha as bra :)
Ah.. fast jag somna dock, men jag var så trött!



Idag gick jag upp, åt frukost, duscha och gjorde iordning mig..
Suzan kom och vi åkte till cloetta, mötte upp brudarna och sedan var
det dags för oss att vara cheerleaders på Hockeyn .
LHC VANN! skönt-

Efter matchen följde Emmie med hit, trevligt :)

Nu är klockan läggdags, imorgon ska jag på ett fem minuters
möte klockan 09.00.. :( men men, 

HÖRS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?