Playstation 3
2009-05-06 @ 17:29:41  //  Av: Kim Svensson

igår kväll var inte mitt humör på topp , så träffade Linda
på stan vid halv åtta och myste några timmar med henne !
Hade sjukt trevligt , med massor prat och skratt .
Underbar tjej ! Tror både vi behövde prata ut oss :)

Idag vaknade jag och tog bussen till skolan , bild..
Jag är sämst på att måla och min lärare garva bara när hon
såg hur mitt konstverk blev ;) hah ! Alla kan inte vara bra .
Slutade vid elva , gick in till stan och träffa Johanna .
Hon skulle käka , jag kollade på .
Sen kom Tommy in till stan och vi gick och fixade hans
armband, blev bra (y) Sen ville han bjuda på mat .

Tommy har alltid tjatat om att han velat ha ett PS3 ,
så ah , blev att gå in och köpa det .
Och så köpte han till två spel,  Skate 2 till sig själv .
och sen är han så himla söt så han köpte ABBA singstar
till mig som jag kan ha och sjunga :)
Det blir perfekt sen i den nya lägenheten . hihih !

Nu är vi hemma hos honom , vi har sjunt lite Abba singstar ,
men tommy tyckte inte det var kul och jag fick inte köra mer..
Så han sitter och nördar Skate nu och jag ska snart åka ner
till stan och möta Johanna SS & Sara för vi ska på teater med
skolan . Kommer inte blir så kul . Tre timmar också.. SUCK !

Blir att åka hem till Tommy sen och sova :)

Nu ska jag säga till min nördiss att han ska vara social emot mig
innan min buss kommer .

HÖRS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?