skolan
2009-03-09 @ 12:58:52  //  Av: Kim Svensson

sitter i skolan med Johanna och cillar .
Slutade första lektionen vid tio och har håltimma nu till kvart i två..
Inte så himlans kul minsann, men ahhh.
Och mitt fina plåster jag har mitt i pannan är också rätt sexigt...
Inte många som vet vad som har hänt, plus lite hjärnskakning på köpet (y)
Gick förbi några killar i korridoren och deras kommentar var "hon har ett helt A4 papper på pannan"
Hahah! Ja, men mitt plåster måste sitta där ett tag till , jättttter kul :o not...
Sen blir det träning med tjejerna. Tyvärr kan jag inte vara med, och har lovat Marie att inte
vara det heller. Så blir att sitta och kolla på!

idag: träning (kolla på)
tisdag: JOHANNA 18 ÅR! vara hemma hos henne och äta gott o fira :)
onsdag: kanske vara med på matchen.. sedan ta en öl med Johanna!
torsdag: studiedag, leka med älskling
fredag: troligtvis utgång med Sarah, beror på hur jag mår!
lördag: innebandy DM, vi ska vinna tanter!! 6 månader med älskling
söndag: chill?

HÖRS
Postat av: Anonym

Måste tipsa dig om en superbra sida. Freestreet heter den.



Få presentkort på Nelly eller inte välja själv.



Gå in här helt gratis



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-03-09 @ 19:36:33
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?