modell .
2009-03-31 @ 11:47:57  //  Av: Kim Svensson

igår efter skolan blev det hem till tommy och bara ta det chill ,
kollade på film och sov . sen blev det massor mys och prat !
många som trott att det har tagit slut mellan oss, men icke .
sen gick jag ifrån tommy till ekholmen och då mötte Sarah mig
där , och så gjorde vi sällskap hem . höh !

Sitter hemma , ska snart hänga upp pappas tvätt för han har åkt
iväg . Morfar ringde förut och sa att han ska vara modell imorgon
för en klädaffär , haha !
Vem vet , min morfar kanske är en riktig
heting bland om äldre , wöhöö . haha . jaja .

Nu ska jag till skolan och bara ha mentortid i en halvtimme .
Sen hem till Suzan och kolla på Marley & Me , den verkar
grymt bra! Och Tommys älskling (Jennifer Aniston) är med i
 den , och hon är gryym :)
Sen blir det hem och kolla på Andra Avve , bästa !



HÖRS
Postat av: Johanna

ska det vara på "stora hotellet" i stan? Min mormor sa just att hon hade bråttom att tvätta håret, för hon skulle på modevisning. ;)

2009-03-31 @ 17:22:48
Postat av: Johanna FÅK

ska det vara på "stora hotellet" i stan? Min mormor sa just att hon hade bråttom att tvätta håret, för hon skulle på modevisning. ;)

2009-03-31 @ 17:23:00
Postat av: Johanna FÅK

oj...

2009-03-31 @ 17:23:10
Postat av: Morsan

Nu är du bra avundsjuk, tänk att morfar får gå påcatwalken och inte du :o

Tänk om några år kanske du också får delta i PRO:s modeshow

2009-03-31 @ 18:44:06
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?