Cheerleading, akuten..
2009-03-08 @ 11:56:39  //  Av: Kim Svensson

Igår när jag vakna var jag sjukt pepp på att åka till cloetta och ställa mig först
på isen och sen i trappen som cheerleader på LHC-matchen :)
Klockan två var det samling för oss brudar, vi sminka oss och gjorde iordning oss
och jag var  grymt pepp! Sen tänkte vi öva lite innan matchen började..
Jag heter Kim och jag är så jävla klantig..... Fick åka upp till akuten (y)

Var på akuten i 5 timmar. Kändes som att jag fick åka runt i sjuksängen till
typ 394054 olika rum. Åh, i sista rummet fick både mamma o jag cellskräck.
Kirurgen ville helt att jag skulle sova kvar, men icke! Så jag fick åka hem :)

Ah , Kim i ett nötskal!
Tack tjejer för att ni tog hand om mig i cloetta <3

Postat av: marie

åh. stackare..

2009-03-08 @ 12:00:17
URL: http://mommari.webblogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?