ajdå cluben..
2009-03-17 @ 17:51:31  //  Av: Kim Svensson

blev dans igår på matchen, och det blev då sista gången för oss cheerleaders denna säsong.
Eftersom LHC inte kunde pricka målet . :/ Ösch.. Så nu tjejer får vi vänta till hösten men vi får
tänka att vi kommer vara kanonbra då och kan alla 25 danserna :)
Blev även tv-kändis igår säger typ alla jag känner ..
Men ah, en sur cheerleader var jag visst, men inte så konstigt när man satt i en trappa i
sjuttioelva perioder och hade ont i magen för att cluben gjorde mig så nervös .
Och tyvärr är vi ute ur slutspelet nu !

Idag blev det skola, sen träffa jag min gos så tog han o jag en stadsrunda och han
shoppa gaaalet . Johanna var med sen ett tag , när hon drog så joina Sarah & Zacke .
Sen lämna jag dom , för att träffa min storasyster för att ta en fika . Var mys!

Imorgon efter skolan  blir det cheerträning , ser jag fram emot!
Sen tyvärr kommer jag troligtvis stänga av min mobil och vara lite off mot
alla någon/några dagar , men sånt som löser sig!

Nu ska jag ut och ta en lång promenad , sen duscha , sen käka!
Är ensam hemma . Men när mamma o pappa kommer hem blir
det nog att sova för mig .

HÖRS
Postat av: Mathilda

Eller hur...Vill köpa en i varje färg... haha :P

Hoppas det går bra för er på träningen i morgon! tråkigt att jag missar :(

2009-03-17 @ 23:02:32
URL: http://mathildaemilie.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?