KÖRKORT
2009-06-01 @ 22:17:38  //  Av: Kim Svensson

japp, för idag tog faktiskt jag körtkort . jag är duktig!
Blev hem och käka med pappa .
Sen tog jag och Johanna mammas bil ut till vårdsberg och sa hej
till Tommy, Emil och Linus . Haha .

Sen fick mamma tillbaka sin bil när hon slutade jobbet .
Då åkte jag o Johanna in till stan o träffa Elin o Sandra .
Sen åkte Elin, jag och Johanna hem till Johanna och chilla .

Gick sedan till Tommys morbror och hämtade hans bil .
Och åkte ut långt bort i ingenstans hem till Linus där Tommy
och Emil också var . Dom meka bil....

Vi åkte sedan till brask för grabbarna skulle ta ut pengar .
Sen till Max där dom kunde käka .

Sen skjutsa hem Johanna och sen Linus .

Pakera bilen i garget sen .

Nu ska Tommy och jag sova .

NATTI
Postat av: Marie

Grattis babe!

2009-06-02 @ 19:51:29
URL: http://mommari.webblogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?