våga visa det,
2009-01-15 @ 10:02:38  //  Av: Kim Svensson

.. vad händer? vad gör jag för fel? .......

igår hände inget speciellt på praktiken, trillade utomhus och skrapa
upp knänt och handen! sen fastnade jag med mitt finger i mikron..
hade också simskola för tre olika klasser som inte kan svenska,
gick helt okej. kalle musse långben! så lär man barn göra bentag (y)

fick skjuts av en som jobbar där in till stan, träffade johanna.
sen kom hennes pojkvän och sedan suzzzzzzan!
jag följde med suzan hem och käka korv med bröd :)
sen tog jag bussen för att träffa tommy .
vi var med timothy, jocke, emil & elin . hände inget spec..
sen skjussade emil hem mig .

när jag kom hem hade jag fått en försenad 18års present av min farbor o hans tjej.
efter typ 2½ månad kommer på att jag hade ju fyllt 18 haha :)
jag fick två öl-glas, av lasse åberg (?) eller vad han nu heter , han som målar
musse pigg o så på glas :b så nu har jag massor sånna öl-glas i min samling!
fick även en ny mössa av aftonbladet , så nu slipper ni se min rosa sportbladet haha .
har en heeel svart nu , kanske lite bättre .

ikväll kommer mamma hem! så ska träffa henne.

HÖRS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?