TOMMY HÖGBERG
2009-01-28 @ 22:37:57  //  Av: Kim Svensson

<3
Korta ord bli långa när jag säger att jag älskar dig, för allting som du är o du tog mig på fötter igen. Tre ord o jag faller direkt, du o jag det bästa som har hänt. Se mig i ögonen, de jag förstår nu, jag vet att vi båda vi behåller i en evighet.  Förlåt mig, om jag tvekar ibland. Men jag lovar att bättra mig precis som jag har sagt. Och känner du dig ensam, är du aldrig till besvär, För när du behöver mig kommer jag redan vara där. En bra vän som fanns där ifrån början. Du förlät mina fel o tog bort den onda slöjan. För när alla andra svek, var det du som stog kvar och berättade för mig hur värdefull jag var. Du är stjärnan som föll, ifrån himlen ner till jorden.
Utan dig vore jag bara en av miljoner!
Jag älskar dig Tommy Högberg . Världens bästa pojkvän :)
Postat av: Sarah

Jag undrar vart du fått texten ifrån ;) haha :p

2009-01-29 @ 11:22:46
URL: http://saerah.webblogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?