mitt andrahem
2009-01-07 @ 20:42:33  //  Av: Kim Svensson

sitter i mitt andrahem , hos suzan som ni kanske fatta :D
har varit hemma o pluggat lite o städat mitt rum, även snackat
med mamma i telefonen. och jag kan väl inget annat än att säga
förlåt mamma, jag har dåligt samvete. ska aldrig hända igen!
ska visa att jag också kan mogna upp, för jag är faktiskt 18 år,
även fast man inte kan tro det ibland när jag håller på.. :/
aja , förlåt förlåt förlåt förlåt .

nu ska jag o suziizan dricka kaffe! och snacka skit som vanligt.
puss på oss.  alla vill ha oss. vi är typ bäst. aah det är vi. lalalal
nu har jag tråk , för puzzzzzie plattar sitt hår och det tar hundra år.

jag drömde om suzans bror inatt , haha! det var ingen rolig dröm.
hade panik när jag vakna! haha , suzan tyckte jag var knäääppp!

näej , nu skriver jag bara ovettiga saker , blabla. !

imorgon blir det att umgås med tommy! efter skolan.
ska bli skoj , <3

HÖRS
Postat av: Teres

hihi :) snuttan!

men det funkar väl bra mellan er? Puss

2009-01-08 @ 16:06:41
URL: http://teriksson.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?