Sista dagen
2009-02-22 @ 09:52:06  //  Av: Kim Svensson

Nu är det sista lediga dagen innan skolan börjar igen!
Jag vet inte om det ska bli kul eller inte att komma tillbaka till skolan.
Visst, ska bli kul att träffa alla människor igen , men lektionerna
behöver vi inte lägga någon kommentar på ..
hahaha, och imorn börjar körsång A! Haha.
Hoppas Elinore & Sandra är redo :b
 
Skulle igentligen ha varit på min balträning nu, men icke!
Anton är tyvärr sjuker.. Kyra på dig vännen.

Så nu sitter jag här och väntar på att Aftonbladet ska komma så
att jag kan ut och jobba istället.. Men dom är försenade,
skulle varit här halv men nu är klockan tio i.. åååh!
Nu kommer kunderna vara as arga. Aja!

Tommy får gärna vakna nu också!
<3

HÖRS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?