Dagarna går
2009-02-03 @ 19:05:40  //  Av: Kim Svensson

Vad dagarna går fort nuförtiden tycker jag allt :o haha!
Fast det är bara skönt, tror jag? eller jag vet inte..

Igår åkte jag och mamma ner till stan och köpte en balklänning
till mig. Den var faktiskt jätte fin! Hihi . Sen gick jag till körskolan
och pluggade galet. Efter några timmar tog jag bussen hem till
Johanna. Efter ett tag så kom Patrik och hämtade oss så åkte
vi tre till Ikano och kolla lite o så. Sen åkte vi in till stan också.
Sen skjutsade han hem oss till Johanna för hon skulle tvätta.
Martin och Robin kom dit , så jag fick va med dom tills Johanna var
klar. När hon var klar åkte dom hem :) Och då kom Patrik igen
och hämtade oss så åkte vi hem till mig och städade mitt rum.
Lyssnade på as bra musik också, eller vad säger ni? ;) hahaa!
Åkte sen vidare till brask o så.
Fick skjuts hem också till min säng så jag kunde få sova .

Idag har jag varit på praktiken. Sen åkte jag och Johanna i min
klass in till stan så jag kunde hämta min väska jag ska ha
på balen. Den är så fin så. Nu är det bara skor som fattas!
Jag åkte hem sen. Städade mitt rum lite till så nu är det
fint.... ett tag till iaf ;) Mamma frågade om jag kunde skjutsa henne
till affären för hon är nyoperead. Så jag tog bilen och skjutsade henne
dit så handlade vi massa gottigott! Sen hem o käka.
Nu sitter jag hemma hos Suzan :) Men hon är i ett annat rum
och klipper Flamor. Inte så kul att kolla på . Så jag nördar lite ist :b

Min man är sjuk IGEN . :/ Och det är tråk .
Så bli frisk nu baby . <3

HÖRS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?