Juldagen
2009-12-26 @ 14:23:59  //  Av: Kim Svensson

Igår vaknade jag, fixade lite medan Tommy var på gymmet.
Sen när han kom hem så gjorde vi iordning oss.

Vi skulle till Ghingis och äta o ha det mysigt, men det blev lite ont om
tid, för Suzan skulle skjutsa och det hända massa så Tommy och jag
hann inte det när vi kom till stan, så vi gick och köpte pizza istället.
Men det var mysigt det också
;)

Sen gick vi till Sangria för att ta varin öl innan bio, där satt vi och
prata och hade det jätte mysigt!



Sen gick vi till bion, "Old Dogs" kollade vi på och den var helt okej :)

Efter bion skulle vi bara chilla någonstans och ta nån öl..
Men alla ställen var stänga, så fick gå till plaza och sätta oss på undervåningen
för där var det lungt :) Det var jag, tommy, albin och macke.
Sen träffade vi massor folk, jag hade kul!


Albin och Jag


Macke och Tommy!

Sen skjutsa morbror jimmy hem oss i taxin när krogen stängde.
Blev lite efterfest hos mig och Tommy, haha, 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?