student, arbetslös, rastlös !
2009-08-18 @ 12:41:38  //  Av: Kim Svensson

Ah, idag börjar skolan för de som fortfarande går i skolan , resten har typ jobb .
Och här sitter jag i en lägenhet med min pojkvän , båda är arbetslösa .
För det finns inga jobb till oss , söker fan 10 jobb per dag eller något .
Hah , jaa jag är deperat !
Nog pratat om det ..

Igår kom Johanna och väckte mig runt tio , suck på henne !
Hah , jag gjorde iordning mig och sen skjutsade jag henne till vägverket .
Hon skulle skriva teroriprov och jag satt o väntade , eller ahh..
Jag låg i bilen och lyssna på musik, gick till polisen en sväng o så .
Sen kom Johanna ut , Gratulerer att du klara Teorin , bara uppkörning kvar :)

Sen åkte vi in till staden, jag skulle till apoteket och Johanna till banken .
Och kan säga att igår var det faktiskt kul att vara på banken och vänta .
Hahah , vi skratta , "Oh shiiiiiiit"  ,   chockande gubbe . ahhaajh .
aah bara jag och Johanna som förstår :)

Sedan tog vi bilen hem till mig där jag hämtade mina fotbollskläder ,
och sen hem till Johanna , där bjöds det på kvällsmat Hamburgare .
Det var mums , sen fick jag världens mensverk och då menar jag alltså
världens!! Den är inte kuul ni ,
Sedan var det bara att bege sig till fotbollsmatchen , och jag kunde bara spela i
fem minuter , min dumma mage sa ifrån . Aja , jag tar igen det på Onsdag !
Eller om det var torsdag .. Aja ,

När jag kom hem la jag mig i sängen och kolla på film ,
vaknade inatt av att jag hade somnat med mina kläder på mig och att mina
glasögon låg under mig , bra kim (y) Men dom lever, 
Glasögon? Japp det har jag :b Men använder bara det när jag kollar på tv , sitter vid datorn
eller typ ska köra jätte långt med bilen . Japps .

Idag ska jag tvätta klockan fem ,
Tommy håller på att sätta upp ett nytt badrumsskåp ! Jätte fint :)

Nu ska jag dra , HÖRS
Postat av: Anonym

Säg inte att du söker när du bara sitter vid datorn och skickar mail! gå dit

2009-08-18 @ 12:51:39
Postat av: Mamma

Håller med tidigare skrivare. Ring eller gå till arbetsplatsen. Hr du tex sökt upp de som jag sa söker folk????? Som arbetslös har man all tid i världen!!!!!!!!

2009-08-18 @ 17:27:38
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?