Nu ska jag nanna min kära kudde ,
2009-08-25 @ 00:11:12  //  Av: Kim Svensson

Nu ska jag sova , ska bli ur mysigt att ligga i sängen helt själv
och krama kudden.. eller inte ! Jag får sova själv , för Tommy är
inte trött än , sucken på honom .

Tommys faster och hennes kille var här idag ,
var trevligt :) Dom köpte en mobil av Tommy .
Och när dom drog så gick Tommy och jag för att handla mat .
Köpte massor , mums . Fryste in o så :)



Sen hem och käka .
Träffade Johannas mamma i affären och hon bjöd hem mig till henne .
Så jag drog dit , Johanna var inte hemma . Så jag och hennes mamma
umgicks och satt på balkongen och bara snacka massor .
Var trevligt .
Sedan kom Johanna hem efter typ 1½ timme . hihih .
Då typ gick jag hem .

Nu sitter jag här , ska som sagt sova.
Imorgon är det möte klockan 10.00 , yes! =/
Men jag har bestämmt att gå upp kvart nio , göra mig min frukost.
En äggmacka och en skinkmacka och ett glas juice .
Sedan sätta mig på balkongen och äta det i solen , göör mys !

Fick Johannas busskort så jag tar bussen imorgon bitti.
Sen efter mötet så hem till Johanna lämna busskortet sedan hem
och pussa på min prins , göra iordning mig och sen kommer mammsingen !
Vi ska åka till ikano , käka gå runt i affären och ha allmänt mys .
Mor och dotter dag , det är kul när det bara är hon och jag, love it !
Sen ska jag på arbetsintervju och jag hoppas det går bra . nervöst..


min prins är bara för bra .
Puss på honom !

Ae, nu ska jag sova .

HÖRS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?