Ljungsbro, tjejkväll, sjtärnorp!
2009-08-30 @ 18:34:02  //  Av: Kim Svensson

Igår var jag på kalas i Ljungsbro för min kusin fyller 16 år!
Blev mat och fika, det var trevligt! :)

Åkte sedan hem till Suzan, vi fixade mina naglar o så .
Sen gick vi till Camilla och spela super mario, jag var sämst..
Åt mat o så , sen hem till Lizette där även Johanna var .
Våran kväll kan sammanfattas som toalett och balkong .
Aah , vi var bara på toaletten och balkongen .
Haha .

Sen gick jag hem till mamma o pappa och sov där !

Idag tog jag bilen till stjärnorp och firade min kusins barn Tindra.
Hon fyller 2 år . Den sötnosen !
Där bjöds det på fika o så .

Nu är jag i lägenheten , städat o så .
Tommys mamma drog nyss hem .

HÖRS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?