Jag har fått jobb
2009-08-27 @ 23:06:17  //  Av: Kim Svensson

Åh vilken underbar dag alltså, fick ett telefonsamtal idag och det var
jobbet som jag var på anställningsintervju i tisdags , dom ringde idag
och sa att jag har fått jobbet! Ä N T L I G E N . Så ingen mer arbetslös
tjej här inte , icke icke ! Haha :)
Ska på personalmöte nästa vecka , får mer info o så då om när jag börjar
och tider o så . woihu ! happy happy girl .



Mamma och pappa blev också glada när jag ringde och berätta .
Min lilla pojkvän också . Han blev säkert avundsjuk ;)

Sarah och Zacke har varit hos oss ikväll , snackat och kollat på film .
Det var super trevligt !

Nu ska jag sova .

HÖRS
Postat av: FRIDA SVENSSON

Grattis syster! Nu får jag äntligen 80% när vi säljer aftonbladet ihop, haha ;) <3

2009-08-28 @ 20:44:02
URL: http://friiidasvenssoon.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?