i'm so lonley
2009-08-29 @ 01:27:40  //  Av: Kim Svensson

Nu är det fredagnatt och jag kom precis hem.
Blir nog att sätta på en film att somna till? (y)

Vad har hänt idag då?
Jag och Sarah åkte till Ljungsbro marknad , inget att ha .
Så vi gick till mormor och käka o fika . mums!
Åkte hem till lägenheten, körde singstar, åt chips, snacka
och hade det allmänt trevligt . Underbart :)
Jag körde nyss hem Sarah, men kom på sedan att det är ju
hennes bil. Hm, tänkte ju inte hem till lägenheten . NEJ!
Men stötte på en killkompis, eller nej det är inte min killkompis så..
Det är en kompis gamla pojkvän, han skjutsade hem mig .
TACK!

Nu sitter jag helt själv i lägenheten och dricka cola .
Eller helt själv är jag inte , ödlan stumpan är här också..
Men jag har blivit rädd för henne efter att jag sätt Jurassic Park..
Hon är dinousarie har jag kommit på .
Och nu knacka tvn.. Usch får för mig massor saker när jag är själv!
Tommy är hos Timothy . Hoppas han kommer hem snart :)
Meeeh nu får jag ge mig , jag måste också växa upp!!
Ellerhur mamma? haha
Nu ska jag sätta på en film så att jag somnar .
Kommer va så glad imorgon att jag somna helt själv :D
Nääe , jag beter mig som en barnrumpa!



HÖRS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?