I can see you in my future
2009-08-27 @ 18:05:19  //  Av: Kim Svensson

Har kollat på Jurassic park nu. Den är lite otäck ibland alltså .
Man hoppar till lite då och då. Kanske bara jag som gör?

Nu håller min krabba på att göra kvällsmat , mums!
Fårse vad det blir för mummsigt .

tommy är min krabb bebis !

Klockan nio ska jag se på kanal 6, då äre film!
Fun whit dick and jane, heter den va?
Aah, tror så . Den ska jag se, har redan sätt den men ändå-
Efter den blir det att sova.

Imorgon ska jag gå upp super tidigt och sitta o nörda min hotmail .
Får svar imorgon om jag får jobbet eller inte , hoppas hoppas hoppas .


det här är jag..
Tommy kallar mig för sin lilla griskulting . haha

HÖRS
Postat av: Sarah

Hahahah så kul! :D Griskulting!

2009-08-28 @ 10:33:07
URL: http://saerah.webblogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?