Frågor och Svar
2009-08-10 @ 16:22:21  //  Av: Kim Svensson

.Fullständigt namn? - Kim Martina Svensson
. Exakt ålder? - 18 years
. Vart bor du?
- linköping
. Bor tillsammans med? - min pojkvän
. Husdjur? - 1 ödla, stumpan!
. Färg på ditt hus? - lägenhet, grön och vit med röda detaljer .
. När är du född? - 31 oktober 1990
. Klass? - ingen
. Vilket år tar du studenten? - har redan tagit
. Något jobb? - nej
. När ska du sova ikväll? - efter att jag duschat efter min fotbollsmatch
. Duschat idag? - nej, ikväll
. Kramat någon idag? - ja
. Pussat någon idag? - ja
. Vad har du ätit? - ska snart äta
. Dagens klädsel? - mjukisbyxor, linne
. Dagens sötnos? - jag
. Dagens roligaste? - ?
. Har du många vänner? - dom bästa
. Hur många har du kysst? - det har jag verkligen uppskrivet någonstnas
. Vem kramade du senast? - tommy
. Hur många vill du ha sex med? - min pojkvän only ,
. Hur många har du kysst/strulat med inom en 24h period? - säger bara nollningen..
. Hur många har varit otrogna med dig? - får dom hålla reda på själva
. Har du pojk-/flickvän? - ja
. Vem pratade du med i telefon senast? - johanna
. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - pappa - Lycka till på matchen ikväll

FAVORIT:
. Film? - lejonkungen
. Låt? - olika
. Mat? - tacos
. Dryck? - cola
. Stad? -  trivs jag rätt bra här
. Land? - sverige? haha.
. Ämne i skolan? - musik
. År? - diggar det här året rätt hårt eftersom jag tog studenten..

SENASTE:
. Personen du pussade? - tommy
. Personen du skrek åt? - antagligen tommy? lite på skämt o så
. Gången du spydde? - hmm, ? minns ej
. Gången du grät? - igår när jag berättade en sak för tommy
. Pizzan du åt? - vesuvio med kebabsås, yummi
. Gången du var i göteborg? - var år sen
. Gången du var i stockholm? - år sen
. Personen som såg dig gråta? - tommy


ANTINGEN ELLER:
. Svart eller vitt? - svart
. Hund eller katt? - båda
. Ut och festa eller hemma och mysa? - mysa
. Tv-spel eller datorspel? - tvspel
. Singel eller upptagen? - upptagen
. Lunarstorm, helgon eller playahead? - ingen
. Ragga eller bli uppraggad? - uppraggad, eller njaa.. ja vet inte haha
. Big brother eller paradise hotel? - paradise hotel
. Svart hår eller blont? - brunt?
. Blåa ögon eller bruna? - blåa
. Choklad eller lakrits? - choklad
. Göteborg eller stockholm? - sthlm
. Högerhänt eller vänsterhänt? - höger
. Coca cola eller fanta? - cola
. Pizza eller kebab? - beror
. Randigt eller prickigt? - randigt
. Älska eller älskas? - en kombination kanske?
. Leva eller dö? - jag har aldrig vart död så har lite svårt att gämföra..

ANTAL:
. Personer du älskar? - 35.... hallå? räknar inte
. Personer du hatar? - lägger inte ner energi på att hata ovärda människor.
. Personer som sagt jag älskar dig? - alla typ
. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - var väl ett par på nollningen
. Glassar du ätit på en dag? - det vet jag inte
. Festivaler du varit på/ska på detta året? - 0
. Gånger du haft minnesluckor? - någon enstaka gång isåfall.
. Piercingar har du? - näe
. Personer du saknar just nu? - några vänner
. Gånger ditt hjärta brustit? - mitt hjärta lever

VEM:
. Vill du kyssa nu? - möjligtvis killen som sitter i soffan just nu ,
. Ska du träffa imorgon? - mamma och lillasyster kommer på besök
. Sjöng du senast för? - typ tommy och säkert alla grannar hörde , singstar !
. Hade du senast en msnkonversation med? - emil må jag tro
. Spelade du tv-spel med senast? - tommy
. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - my boy
. Vill du kasta en sten i huvudet på? - dom som verkar behöva det
. Förtjänar att dö? - ingen jag känner iaf
. Vill du sova brevid inatt? - tompa,



VAD:
. Gör dig glad? - vänner, när familjen bryr sig, tommyboy
. Gör dig ledsen? - mycke
. Vad vill du helst göra nu? - köra singstar
. Önskar du att du slapp göra? - tvätta imorgon
. Vill du ha nu? - godis
. Önskar du dig i födelsedagspresent? - en bil kan jag ta, och en rosa laptop!
. Längtar du till? - 14/9
. Tycker du om dina betyg? - hörde mig själv fnissa till samtidigt som jag läste frågan
. Ångrar du ditt liv? - jag ångrar ingenting, IN YOUR FACE
. Är det bästa som har hänt dig? - tompalompa

Postat av: Anonym

Du kan ju ta Tommys, han har ju ändå ingent körkort "HAHAHAHAHAAAAAAA". Dags för honom att ta tag i detta.!!!!!!

2009-08-11 @ 06:47:57
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?